O mnie

    Efekt falowania - "ripple effect", kropla, która wzburza całe swoje otoczenie jednym małym ruchem. By zobaczyć zmiany w swoim życiu trzeba zacząć od siebie i dać coś od siebie. Bezinteresownie, z miłości do ludzkości.

    Bracia i siostry, jesteśmy razem na tej ostatniej we wszechświecie planecie rozpaczy. Możemy zgrzytać zębami i przeklinać rzeczywistość, w poczuciu beznadziei. Ale możemy też krok po kroku przypominać sobie o tym, po co tu jesteśmy. Aż w końcu dotrze do nas, że już wygraliśmy i śnimy własne zwycięstwo.

-------------------------------------

Zainspirowana wspaniałym przekazem, że najważniejsza jest bezinteresowność i robiąc coś dobrego dla innych, tak na prawdę robimy to dla naszego własnego odzwierciedlenia, założyłam tę stronę ze zbiorem tłumaczeń informacji od Cobry (Compression Breakthrough - https://2012portal.blogspot.com). Z czasem będę dodawać też tłumaczenia innych ważnych i interesujących według mnie treści.

Uwielbiam tłumaczyć i nie mam problemu z przekładem angielsko-polskim. W swojej pracy dla Was postaram się trzymać jak najbliżej oryginalnej treści z minimalną ilością własnych komentarzy. Mam nadzieję, że wiedza, którą tu zbiorę pomoże Wam zrozumieć rzeczywistość i przypomnieć sobie Wasz Cel.

--------------------------------------

Treści na tej stronie są i zawsze będą za darmo, jeśli chciałbyś/chciałabyś wesprzeć mnie w mojej pracy możesz postawić mi kawę :) https://buycoffee.to/efektfalowania

Komentarze